Fredag

Dagarna flyger förbi och det känns som att jag har gått upp 15 kilo, minst!
Konstant hungrig. Vafan hände liksom?!

Lilleman sover middag så jag passar på att vila i tystnaden i vårt sovrum, han är ledsen idag och gråter om han inte får vara i famnen så den här timmen är nödvändig för att få vila upp sig.
Knäet har blivit bättre, mycket bättre och jag antar att det är för att jag självmedicinera mig igår med antiinflamatoriska mirakelmediciner ;) Dock så gör det fortfarande en aning ont.
Men jag är helt säker på att jag kan träna igen på måndag :)

Igår va vi på öppna förskolan, säsongs premiär för mig o Liam så vi passade på att vara med på rytmiken (sångstund).
Helt klart värt det, Liam tyckte det va super!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0