Meeen

God morgon!

Liam blir trött ett par timmar efter han vaknat på morgonen och jag brukar lägga mig med honom och sova en timme då.
Men idag va jag inte trött och tyckte därför att jag gjorde ett smart drag genom att sätta honom i sin egen säng och hoppas på att han skulle somna.
Shi fick jag.
Han satt och prata, sjöng och skrek om vart annat tills han helt plötsligt blev tyst.
Och Liam är inte tyst om han inte antingen sover eller är djupt koncentrerad..
Jag fick fart i baken när jag efter ett tag insåg att han inte hade kunnat somna så snabbt.
Kom in i sovrummet och möttes av världens leende på världens busigaste unge..
Han lekte med en blöja, en bajsblöja!!!
I med honom i badet och renbädda hans numera nerbajsade säng.

Nu sover han i alla fall, ren och fin.
Sen ska vi gå till parken och leka med pinnar.
Allt är bättre än bajs! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0