Mysis

Yeey, äntligen har vi internet igen och snart lite fler tv-kanaler!
Så nu när lilleman precis har somnat ska jag sätta mig med min älskade padda och leta upp en matta till barnrummet, projektet efter det får bli tyg till ett par gardiner, men det får bli sen det.

Jag är så öm i min rygg men vila den kommer inte på tal med en liten klängig mammagris.
Och ett humör som heter duga har han fått, måste va efter sin far!
När man säger aj aj till honom blir han så arg att han slänger sig på mage och trycker ner ansiktet i armarna och skriker.
Ändå kan jag inte låta bli att avguda honom, jag dyrkar marken han går på och det kvittar vilket humör han än är på.
Kan inte fatta att han har legat i min mage och jag kan definitivt inte fatta vad jag har lagt all denna kärlek på innan jag hade honom.
Mammas fina prins ❤

Japp, jag kände mig tvungen att skriva av mig det.
Johannes är inte hemma och Tyson fattar inte vad man säger.
Och får jag inte prata måste jag ju skriva :)

Idag har det varit riktigt mys/höst väder, Liam har chillat runt i en plysch one piece som han fick av mormor och morfar i julklapp, passar nu haha.
Hannes är som sagt inte hemma så nu efter att Liam somna har jag tänt ljus och krupit upp i soffan.
Myskväll med mig själv, fast Johannes kommer nog snart igen.
Han är på hemligt uppdrag och vad det är får ni kanske veta om någon månad :)

Nä, matta va det ju.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0