Onsdagens

Denna dagen har gått så fort, även om den började lite över 05 imorse så har den gått undan.
Jag har inte sovit en enda gång och Liam har skött sig exemplariskt!
När jag gick ut en långrunda med mamma och lämnade Liam hemma med sin pappa så bakade han världens kladdkaka i blöjan, som kletade nästan ända upp i nacken, exemplariskt ;)

Nu sitter jag och Tyson här hemma ensamma medan lilleman sover.
Johannes är ute o ränner så jag får sköta mig själv.

Imorgon ska han va borta hela dagen så jag och Liam ska umgås med mamma, men innan det ska vi till gläntan och sjunga och dansa :)

Liam är världens mysgris, så fort han ser något mjukt och mysigt slänger han sig på det och gör massa mysljud, aa-aa!
Han älskar Tyson och han är ju mjuk och mysig så han är ett av Liams mysoffer.
Fram tills nu har han kunnat slingra sig bort när Liam går till attack, men för ett par dagar sen kom lillskiten på hur man får honom att stanna!
När Tyson ligger ner, ja då lägger sig Liam ovanpå och kramar om och skriker aaa-aaaa och skrattar som en galning.
Tyson tycker inte att det är lika mysigt, men snäll som han är så ligger han kvar och låtsasmyser :)

Nu känner jag mig en skvätt sliten så jag ska nog slänga mig i sängen och glo på tv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0