Prommis

Nej, det va inte mitt livs bästa beslut att gå ut på en långpromenad ikväll.
Men är man rastlös så är man!
Och Tyson njöt. Jag njöt inte lika mycket, eller rättare sagt, mitt knä njöt inte lika mycket.
90 minuters promenad gjorde inte susen direkt, sicken miss ;)
Dock så va vädret underbart och med världens godigaste hund kan jag inte klaga.
Men jag kunde hoppat över att gå på stranden OCH jag kunde hoppat över att försöka mig på att jogga (vilket inte gick överhuvudtaget)

Jaja, nog tjatat om detta knä. Det finns viktigare saker att tänka på här på jorden!
Även om det är lätt att haka upp sig på ett o annat ibland ;)

Tyson fick i alla fall bada och springa av sig ordentligt så nu ligger han utslagen i soffan och jag tror jag kör på den banan jag också!
Ligga i sängen och titta på sex and the city, vad mer kan jag begära en kväll som denna?!
God natt på er mina små kycklingar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0