Sängen

Klockan nio bäddade vi ner oss i sängen idag, det är super skönt att slippa smyga in i sovrummet och att kunna tända lampan eller tvn.
Hannes somnade ganska snabbt medan jag kollade på tv, dom med mega många ungar, jösses!

Nu är jag en aning uttråkad. Borde nog sova men är inte trött och hur lätt är det att somna när jag har två snarkmonster bredvid mig.
Soffan låter ovanligt lockande.

Dagen idag har varit så bra!
Har haft en så härlig magkänsla :)
Och min lilla bebis har blivit så stor, det går knappt att fatta!
Han går längst med möblerna, lite skakit och ramlar det gör han, men han lär ju sig så fort.
Han kryper i rally fart och tänderna ploppar upp en efter en.
Och snart blir han ett år, min lilla guldklimp ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0