Starten

Jag måste få lov att säga att jag är en aning sliten.
Det va ingen tuff träning idag men tillräckligt tuff för min otränade kropp!
Nu ikväll gjorde jag comeback i fotbollsvärlden och det va riktigt roligt.
Jag har galet mycket att träna upp men förr eller senare så sitter det väl där igen.

Nya skor behöver jag i alla fall, för nu sitter jag här med en blodblåsa lika stor så stortån, aj!

Och på tal om regn så drunknade nästan vår bil idag här utanför, tradigt när jag skulle ta ut Liam ur den.
Först så hamna hela mina skor under vattnet och sen skulle jag skydda Liam från regnet och det slutade med att hela min tröja va genomblöt, Liam hade bara fått ett par droppar på sig, snäll mamma eller vadå ;)

Nä fifan. Sängen nu då och invänta träningsvärken :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0