11 December

Trött.... Lilleman skulle tvunget upp klockan fem, det värsta med det är att ta sig upp ur sängen, speciellt när man ligger som packade sillar!
Tyson smyger upp i sängen varje natt när vi har somnat, och jag sover så klart stenhårt så jag märker det inte förrän på morgonen när Liam väcker mig. 
Skit jobbig är han, när han sover i sängen så ska han tvunget ligga PÅ mina ben fast att han har sin hundsäng precis bredvid sängen..

Aja, Liam har i alla fall somnat igen och då kan man ju tycka att jag också ska göra det men nej.
Jag och mamma ska åka till gamle mormor & morfars grav och göra lite fint, bara hon och jag.
Sist vi åkte iväg själva köpte vi varsin katt.. Unda vad vi kommer hem med idag? ;) 

Och fy fan vad glad jag är att jag bor i denna delen av Sverige! 
I Kiruna är där ingen sol alls längre, snacka om deprimerande! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0