13 December

Fredag kväll och denna donnan är helt slutkörd, men efter en Treo och en varmmacka så känns det lite bättre.
Mitt hjärta ligger och sover och jag latar mig i soffan.
Detta kanske låter lite fördomsfullt, men jag förstår inte dom föräldrar som har sina barn uppe till sent på kvällen bara för att få sovmorgon nästa dag, det är ju så skönt med en kväll för sig själv, lite tid med mannen eller en promenad med hunden, det är guld värt efter en hektisk dag :) 

Idag kom Liams farbror hem till Sverige igen efter en månads jobb på sjön, han stannade någon dag i Köpenhamn hos en vän där han även köpte en tröja till Liam, "Bevar Chistiania" står det på den. 
Haha! En 1åring med en Christiania tröja, fint de.

Och på tal om Liam, som vanligt haha. Så kan jag inte fatta att han har blivit så stor! Som en liten människa, han förstår så mycket, från att inte ha förstått något alls.. 
Han ser på oss och sen gör han likadant.
Som tillexempel när han han bajsat och jag har bytt blöja på honom så slänger jag den gamla på golvet (blöjpåsepapperskorgen har jag slängt ut på balkongen för det lukta, därav golvet), när jag är färdig med Liam och satt ner honom på golvet står han och pratar och pekar på blöjan medan jag packar in den i en bajspåse, sen får han den och så går han till balkongen och kastar ut den där. 
Bara för att han har sett mig göra det.
Och när jag och Johannes pussas så smackar han med läpparna mot oss för att vi ska pussa honom med.
Och så kan han äta själv! 
Ja jag kan fortsätta i en evighet.
Ibland måste jag stanna upp och bara titta på honom, tänk att det är MIN son, åh vilken lycka ❤️



Kommentarer
Johanna

Du är lyckligt lottad! Liam är så söt så söt så söt! Tänk vad stor han kommer att vara när jag är hemma igen i maj :O

Svar: Tack <3 Ja, tiden bara springer iväg & han växer i raketfart :)
Denice

2013-12-14 @ 11:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0