14 December

Dagarna går så fort, rätt som det är ska Liam sova igen.
Idag har vi varit hos Jenny och Alawi, den lillekillen är redan 5 månader och han kan va den gladaste bebisen jag träffat, skrattar hela tiden :) 
Så snart kan våra små kottar faktiskt leka med varann. 

Väla fick också dras med oss en sväng, oss och resten av Skåne! Fy fan med folk! Det värsta är när någon jäkla käring SNOR parkeringen framför ögonen på en. Gaah! 
Fick med oss en uppsättning kläder till både Johannes och Liam idag i alla fall, inte en pinal till mig.. Kul he he 

Det är dessutom min fantastiska mammas födelsedag idag, hip hurra för henne ❤️
Tur att vi har FaceTime dagar som denna för imorse ringde jag och Liam och sjöng och dansade för henne, gla blev hon =)

Och sen fick jag snällt agera fylletaxi, hälften av sällskapet pratade danska och jag förstod inte många ord.
Har ni någon gång hört på en full dansk när han pratar? Ja, då vet ni vad jag menar ;) 
Hemma nu och värmer fötterna under täcket.
Plockar fram femtio nyanser av honom och läser den en andra gång, i brist på annat. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0