15 December

Har förresten glömt att berätta att min bok har kommit, och i paketet låg där en julskumstomte..
Bra kombo, Träningsbok med godis 👍

Ja, nu ligger den i magen i alla fall.. 

Idag skulle vi ha varit på kalas hos min storebror men deras minsting har kräkts hela natten och vi tar definitivt inga såna risker i detta hemmet så vi får fira fölsegrisen en annan dag.
Istället blir vi bjudna på middag av Johannes storebror. 

Och jag hämtade precis upp tvätten som har fått bada i klorin någon timme idag, så gott som nytt! Jävligt nöjd måste jag erkänna, så nu kan han får ha vita tröjor på sig igen.
Dock så lär han inte få lov att äta kladdig mat med en vit tröja på sig igen ;) 

Lilleman sover nu, när han vaknat ska vi gå iväg dit Hannes och Mange är, med en vit tröja på!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0