16 December

Det känns som att det har hänt så mycket, men ändå så lite.. Svårt att förklara men det känns som att jag har fått ett avslut på ett kapitel som gnagt mig i huvudet för länge.. Det känns skönt! Jag tänker inte bekymra mig över saker som har varit, jag ser framåt, på ett liv med min underbara familj och alla människor runt om kring.

Jul & nyår är planerade, det är väl inte mycket att skryta om mer än att man får njuta av familj och goda vänners sällskap.
Jag känner mig så vuxen när jag skriver så, förr kom jag knappt ihåg något från självaste nyårsafton, nu är jag däremot mamma och tänker i allra högsta grad leva upp till det ;) 

Jag har skaffat netflix idag, det va 1 månad gratis så jag tyckte att det va värt att prova.
Jag har kollat på en film på paddan medan Johannes har suttit bredvid och spelat.
Tyson ligger tätt intill mig med en bula mitt i huvudet, en bula som också är ett öppet sår som KAN va cancer.. Åååh, jag står inte ut om det är något allvarligt! 
Vi ska till veterinären så fort där är tid.
Håll tummarna för min älskade Tyson ❤️
Tessies cancer såg ut nästan så, bara det att hennes knutor va mycket större..
Ja, jag ska inte stirra upp mig innan jag vet något, men det är svårt att låtabli!

Nu ska vi ut och på kvällsrundan och sen i se på paradise hotel.

Det är inte lätt att fotografera en unge som aldrig är still.
Här är han på väg hem till mormor & morfar i full 90.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0