17 December

Godkväll mina vänner. 
Idag tog jag sovmorgon, ända till 10 låg jag i sängen. Välbehövligt! 
Dock så trodde jag att min envisa huvudvärk skulle ge med sig efter lite sömn men där hade jag fel.
Den försvinner ett par timmar när jag har tagit en Treo, men sen kommer den tillbaka igen, blir så trött, den förstör en hel dag! Minst en vecka nu..

Idag åkte hela familjen hem till Frida för att hjälpa henne med att bära iväg en soffa till förrådet, när hon och jag stod där med soffan i högsta hugg och började skratta för att Frida höll på att klämmas och att vi va nära att tappa soffan samtidigt som Chanel försökte ta sig ut genom dörren vi blockerade så började Liam gråta helt hysteriskt i Johannes famn, hans mamma gjorde ju läbbiga ljud från sig.. Ofta när jag skrattar och inte Liam är i min famn eller objektet jag skrattar åt eller med så blir han hysteriskt ledsen, gråter som om han har slått sig jätte hårt. 
Speciellt när Johannes kramar mig eller kitlas så blir Liam skitarg.. Konstigt, han kanske är rädd att någon skadar hans mamma ;)

I alla fall så följde dom med oss hem efteråt så lagade vi rostade potatisklyftor och morötter i ungen med lax och en kall hemmagjort sås till det, fan så gott! 

Nu innan paradise började så läste jag lite i min nyinköpta bok, den verkar faktiskt va bra, vad jag kan döma av det lilla jag hunnit läsa.. 
Blev lite besviken när jag läste att allt va upplagt under ett åt, känns liksom som att det är lång tid, jag är en sån person som vill ha resultat direkt annars tröttnar jag.
Så 1 år? 
MEN, så får man väl försöka att bryta gamla vanor ibland och det tänker jag göra nu, resultat kommer väl förhoppningsvis ändå synas inom ett år. 
Och om man ser det från andra sidan så har jag ju faktiskt gått här i ett år nu utan att göra ett skit.. Så vilket är bättre?
Att gå och lata sig i ett år eller får tillbaka sin gamla kropp eller en ännu bättre kropp på ett år? Ja, valet är lätt!
Dock så hoppas jag på att det inte bara ska skrivas här, utan att jag ska ta tag i det också haha.. 

Nu är PH slut för ikväll.. Får väl erkänna att som vanligt när jag tittar på såna här skit program så blir jag irriterad på idioterna som är med, dessutom så blir jag äcklad. Blöö! 

Nu ska jag försöka sova trots att jag sov länge imorse, lyckas jag inte så klickar jag väl in mig här och skriver lite mer :) 

Hjärtpotatis ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0