19 December

Jag va fruktansvärt trött innan!
Men så skulle Johannes iväg en sväng och under tiden så åkte jag och Liam till svärmor och drack kaffe..
Det skulle jag aldrig gjort, druckit kaffe alltså, för nu sitter jag här och är lite rastlös klockan 10 på kvällen.
Har plockat fram alla mina pysselgrejer, det va meningen att jag skulle sortera men istället började jag pyssla och medan jag gjorde det så kröp Babbsan ihop och somnade i min låda, så städa upp det kunde jag inte göra.

Och idag va jag hos doktorn med Tyson, han fick sin vaccination och så fick han utskrivet antibiotika till såret på huvudet, lite mirakelpuder fick han också! 
Ååh vad jag tycker om vår veterinär!
Han har hjälp mig att hitta fram en speciell kapsel som är jäätte bra mot klåda på hundar, men eftersom den är så dyr och veterinärklinikerna inte tjänade något på att köpa in den så måste man beställa den själv, så nu väntar vi bara på leveransen! 
Hoppas hoppas hoppas att det kan hjälpa min älskade hund ❤️

Annars så har vi inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lugnt.
Liam har varit lite arg idag och jag börjar misstänka att det är en speciell trotsperiod han går igenom..
Han har ett himla humör och blir arg så fort han inte får som han vill eller om han inte lyckas göra exakt det han tänker.
Och när jag skriver arg så menar jag verkligen arg! 
Men å andra sidan så skiftar det väldigt fort från arg till glad.
Han vill gärna ha allt, det har han iof alltid velat men nu är det lite extremt.
Han ska trycka på varenda strömbrytare, hålla i varenda krämtub, lock, flaska, u name it! 
Får han inte det så skriker han hysteriskt och så har han börjat slå på djuren, när han gör det så skrattar han efteråt och tittar på mig eller Johannes, för han VET att han inte får! 
Och saker han inte får leka med går han fram till, söker ögonkontakt med någon av oss och tar upp pekfingret och säger aj aj, sen tar han bannemig det han INTE får!! Vadå trotsa!! 

Jaja, han har sina glada stunder också ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0