21 December

Tjo faderittan fem fringrar i ... Näää! Va trodde ni? 

Idag har jag jobbat och idag har jag verkligen jobbat för mina pengar, ett par tusingar i löneförhöjning en helg som denna hade man väl inte tackat nej till! 
Jag fick med mig min julklapp hem och är faktiskt väldigt nöjd med den, en stor varm och skön filt från Newport. 
Tackar o bugar! 

Sen efter en lång dag på jobb så kom jag hem till en fortfarande febrig Liam, tredje dagen han har 39 i temp.. Märkligt, eftersom att man inte märker något annat än att han är hängig av febern!
Hönsmamman själv tänker ringa 1177 eller vc imorgon i alla fall. 
Om det inte är bättre förstås!

Annars händer det väl inte så mycket, Hannes och Mölla pratar i Skype och jag och Caroline hoppar in i samtalet med jämna mellanrum, så kul har vi en lördagkväll :) 
Snart ska jag slänga mig i bingen, det är ju en dag imorgon också, fast då jobbar jag kväll.

Jag har fått en tidig julklapp av Liam, mamma kaffekopp ❤️








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0