24 December

Sovmorgon till 08.22, trodde ju knappt att det va sant när jag vaknade och tittade på klockan. Men gott va det!
Däremot så va det ingen juleglad Liam som vaknade, han har gnällt mest hela morgonen även fast han har fått julklappar. 
Nu sover han och jag hoppas på att han vaknar på ett bättre humör denna gången :) 

Liam får öppna massa julklappar här hemma idag, så att det inte blir alldeles för orättvist när tomten kommer i eftermiddag. 

Igår kväll bakade jag lussebullar, jag är alltid så optimistisk när jag börjar baka något, "äh, detta går fort"
Nja, det tog i princip hela kvällen att bli klar med allt jag skulle..

Nu ska jag vila ögonen lite innan lilleman vaknar igen :)

God jul på er allihopa, hoppas ni får många fina paketer! 🎅 



Denna tjusiga bilen hittade vi på välas parkering igår. GOD JUL !!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0