25 December

Ja, en vacker dag kommer jag väl också orka ta mig ut och partaja den 25 igen! 
Att fira jul tar på krafterna så här har vi en trött mamma, en trött pappa och en trött Liam ❤️

Pappan i huset är ändå iväg och kör både den ena och den andra till höger och till vänster medan jag och djuren har krupit ner i sängen.
I en renbäddad säng, som en nyduschad tjej och i ett nystädat rum, det kan ju nästan inte bli bättre!

Denna julhelgen har Liam fått otroligt många julklappar, i måndags tyckte jag att hans rum va stort och rymligt, ikväll när jag stod där och tittade så tyckte jag att det va litet och trångt!
Imorgon ska där rensas och en vacker dag ska jag plocka ut skötbordet därifrån, för ja, jag har fortfarande kvar det för jag tycker det är bekvämt att ha alla saker på ett ställe och att kunna lägga Liam i ståhöjd. 
Däremot så är det ivägen och ganska fult.

Imorgon blir en slappedag, inte ett smack har vi inplanerat förutom att Hannes ska iväg på kvällen men då sover väl vi andra ändå :) 
Och nu är jag trött så ögonen går i kors.. God natt och god fortsättning på er alla mina små kycklingar 😘



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0