28 December

Ja år 2013 börjar sakta men säkert gå mot sitt slut.
Mitt år har varit bra, ett år fyllt med kärlek, känslor och massa bebismys, så jag klagar inte!

Ikväll efter att Liam la sig så har jag varit så himla rastlös, det händer inte ofta, jag trivs ganska bra i min soffhörna annars..
Men inte ikväll, så jag tog min nyårs handlelista och stack till City Gross för att handla, och guuud vad jag mös!
Jag har inte gått lugnt och kollat mig omkring i en affär på hur länge som helst, jag hann till och med läsa på förpackningarna och vela om vilken sort eller märke jag skulle ta.. 
Alla vet att jag älskar Liam mer än något annat i hela universum, men idag va det faktiskt skönt att gå i mina egna tankar i lugn och ro.
Så nu är det mesta till nyår handlat, bara sallad kvar men det vill jag ju såklart ha så färskt som möjligt så jag väntar någon dag till med det.

Annars så har jag och Liam varit hos Frida och Chanel idag, Chanel visade alla sina julklappar för mig fast jag redan har sett dom flesta.
Och så målade hon och Liam med hennes nya fingerfärg som tomten kom med, det va en hitt!
Fast Liam målade mer på sig själv än på sin teckning så han fick ta sin allra första dusch idag, det va en spännande men liiite läskig upplevelse tyckte han.
Efteråt fick han låna chanels rosa handduk, så tjusig så!
Där sprang han med pillen i vädret och Barbarapapa på ryggen :) 






Fina halsbandet som Chanel satt på honom ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0