29 December

Ännu en dag som vi har spenderat hemma hos Frida och Chanel, fast denna gången va Johannes också med.
Jag bara älskar deras lägenhet, den skulle varit större dock, men jag älskar den endå! 
Vi har planerat vårt framtida företag och suttit och snurrat i drömmarnas värld med tårta och pizza ;) 
Ibland så önskar man att man hade väldigt mycket pengar eller väldigt mycket tur!
Aja, en vacker dag ..

Badrummet är under uppfräschning!
Eftersom världens sämsta hyresvärd Jefast ALDRIG får tumjävlen ur röven, verken svara när man ringer eller via mejl! Blir tosig!!
För "Nädå minsann, det här badrummet är det inga fel på!"
Nehe??? Men bo här själv då ditt jävla fanskap!!! Så kan du själv ruttna upp tillsammans med möglet!! 

Så i alla fall eftersom det aldrig blir gjort något i någon av deras fastigheter så får man som hyresgäst själv ta tag i saker och ting.
Mer pengar än målarfärg lägger vi inte ut och det är ENDAST för vår egen trevnads skull.
Så Johannes har målat och grejat där inne nu i några dagar, nu är det bara fogen som ska få sig en omgång sen kan vi nog bo här ett par månader till..

Har jag sagt att jag avskyr att bo i lägenhet? 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0