30 December

Godmorgon!
Jag och Liam har busat hela morgonen och nu sover han igen.
Av någon anledning så tycker han att det är lattjolajban att springa fram och tillbaka i soffan, över djur, kuddar och filtar så den klumpeduns som han är ramlar han ju hej vilt, förstår ni min oro? Gud!
Jag säger ajabaja och han skrattar åt mig.. Haha och han är ju så söt så man kan knappt hålla sig från skratt själv.
Sånt innerligt bebis skratt ❤️

Johannes sover så jag har lite tråkigt, men har bestämt mig för att inte sova, blir så satans trött när jag blir väckt sen igen och nu har jag ju busat bort den tröttheten sen imorse . 

Denna dagen har än sålänge inget speciellt att bjuda på, en tvättid i eftermiddag får jag väl va nöjd med.
Hannes vill åka och kolla på bilar, helt plötsligt vill han ha en kombi, så man får plats med barnvagnen bättre.. 
Inte för att va sån, men Liam kommer nog inte använda denna barnvagnen jätte länge till ;) 
"Men det är bra om han får ett syskon" vadå att ta ut händelserna i förväg haha
Jaja, vi kan väl börja sätta Tyson i en hundbur när vi kör, det är ju faktiskt ganska osmart att köra runt med honom lös i bilen.. 
Fast vi får se hur det blir, jag är väldigt glad för min Suzuki! 
Han kan få byta ut den lille fule bilen, men då har vi två "dyra" bilar och när bara en av oss jobbar så är vi inga miljonärer precis ;) 

Nä, se men inte köpa.. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0