9 December

Johan Falk filmen va en av dom bästa Falk filmerna jag sett, ville bara meddela er det. 
Så har ni inte sett den men gillar såna filmer, gör det. Barninfiltratören.
Jag längtar redan till på söndag då den sista filmen visas, kodnamn Lisa. Snygge-Lisa(Frank) aka Joel Kinnaman! 

Just nu kollar jag på Hannes när han spelar, eller kollar och kollar, jag sitter mest med paddan upptryckt i nyllet.
Har nyss klickat hem en bok från Bokus.com.
"Träning för nyblivna mammor", har hört mycket bra saker om den boken så jag tänkte att den kan va värt att titta i och se om den kan hjälpa till att hitta motivationen.
Där är även särskilda råd för mammor som fött med kejsarsnitt. Det kan va värt 189kr, vi får se :)

Jag tänkte precis skriva att Liam ligger och sover, där hade jag fel! Hosta och gnällde så jag fick traska in och se vad jag kunde göra för min lilla älskling, det verkar inte va tillräckligt för han gnyr fortfarande lite. 
Jag va fruktansvärt sleten imorse, så om Liam vaknar inatt igen tänker jag skicka upp Johannes så tar jag morgonen, bra uppdelning tycker jag :) 

Nu ett tag har Liam vaknat mitt i natten och vill ha välling, fattar ingenting! Dessutom så vaknar han super tidigt.. 
Behöver ungen ingen sömn? 
Ändå är han jätte trött på dagarna så han MÅSTE sova två gånger för att orka hela dagen till kl 19.00 när han lägger sig för natten.. 
Ja, som sagt så förstår jag ingenting.. Varför sluta han sova hela natten? 

Nu verkar det som att han somnade igen, jag borde kanske göra desamma om jag ska orka gå upp imorgon ;)
Dock så drack vi sent eftermiddagskaffe hos svärmor så jag lär ju inte somna på ett par timmar.
Starkt kaffe gör susen på mig he he

Nu när jag har lite tid över ska jag kolla upp en födelsedagspresent till min kära man, detta blir en dyr födelsedag för mig, men man fyller ju inte jämnt varje dag :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0