Falk

Jag skulle ju sova tidigt idag, men så klart fastnade jag i Falk filmen på 4an.
Ögonlocken är på gränsen till att hålla sig öppna efter en helg på Maxi med ytterst lite sömn.
Jag behöver min skönhetssömn men jag står knappt ut med att ha sovmorgon, hela dagen blir fel och dessutom så är det oftast kvällen jag är trött på och det är tillåtet :) 

Snön försvann lika fort som den kom, men jag hoppas att det snart kommer tillbaka igen och att den stannar ett litet tag.
Jag ska köpa pulka till Liam, sån barnpulka ni vet, med ryggstöd och bälte.
Och så blev jag tipsad om en pulka på Kullabygden köp o sälj gruppen på Facebook, dock så va den röd och jag vill inte ha en röd pulka, är man fjantig då eller? 
Så istället för att köpa en helt ny (röd) pulka för hälften av vad den kostar i affären så tänker jag gå och köpa den för fullpris istället, för att få den färgen jag vill ha.
Blir så trött på mig själv och mina idéer som absolut aldrig går att ändra på.
Ska jag ha något så ska jag! 

Kollar på vädret, blåsigt.. Blir man förvånad ellåår? 

Nu börjar Falk igen, har fått en skymt av snygge-Joel men får nog snällt acceptera att det va allt.
God natt på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0