Flitig

Idag är Johannes iväg och spelar poker med ett par vänner, firar väl friheten, att kunna gå ut när man vill ;) 
Tur att min man inte dricker längre så slipper jag bekymra mig om en bakfull Johannes imorgon.

Så jag och lilleman har fått roa oss själva eftermiddag/kväll, har fått gjort massor! 
Jag är så flitig när Johannes är borta!
Har hunnit dammsuga, diska, städa, skura Liams pool, bada Liam, äta gröt ja alltså, massor..
Nu ligger han och sover och jag funderar på vad jag ska slänga ihop för något att äta, vill helst av allt ha ett marabou choklad men det är ju lite lagom svårt att gå och handla när Liam sover..
Finns det hemkörning på choklad? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0