Äntligen

Nu slänger jag min trötta kropp i soffan!
Denna dagen började 05.00, full rulle direkt.
Vi fick tid till läkaren vid 11, det kändes bättre att kolla igenom honom ordentligt än att gå hemma och vänta ut det.
Läkaren hittade inget fel och sänkan va under 5 så det va också bra!
Han fick brikanyl för att vidga luftvägarna så han inte ska ha så tungt att andas, annars är han pigg och glad :)
Hönsmamma är jag, jag vet!

Och idag tog jag mig äntligen i kragen och stack iväg och tränade, body pump passet va fullt så det fick bli spinning istället, för jävla jobbigt men så kul och skönt!
Det har varit mycket snack och liten verkstad men nu blir det ändring på det! Lite snack och mycket verkstad!
Jag är egentligen inte så mycket för gruppträning, jag är lite av en enstörig men jag känner att jag inte får något gjort annars..
Fast sen och andra sidan så va fotbollen inte någon enmanssport precis, och den va ju mitt liv i väldigt många år :)

Nu blir det farmen med min älskade man och efter det ska vi kolla på greys anatomi som han spelade in till mig när jag tränade :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0