Body pump

Body pumpen lever verkligen upp till sitt namn, fy faan!!
Träningsverken har kommit smygande under natten och nu kan jag knappt bära min son, så illa är det!
'Ta i med magmusklerna' sa instruktören, och jag kan ju säga så mycket som att här existerar inte några magmuskler längre!
Hur lång tid tar det för dom att gå ihop efter graviditeten?

I alla fall så va det himla bra träning och jag kommer definitivt göra det igen, fit som fan ska jag bli! :)

Idag gick jag upp med Liam efter två dagars sovmorgon, även om jag är trött så är det så mysigt att gå upp med honom, han är så gosig mitt lilla hjärta!

Så fort jag har samlat energi så ska jag sätta igång och städa undan lite här hemma, och äta frukost får jag väl också göra..
Lite senare idag kommer en gammal kompis från förr i tiden hit, Isabel.
Vi har inte sets sen studenten och det är ju snart fyra år sen, så det ska bli kul att se henne igen :)
Och när Hannes kommer hem från jobb åker vi till Frida och Jan, kollar om här kommer en bebis snart :)
Sen ska jag lägga mig samtidigt som limpan idag, känner på mig att jag kommer va rätt slut i rutan ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0