Dagens

Minus 9.. Räknade lite fel innan :)

Lilleman sover och jag kollar på gladiatorerna, hejar på dom vita!
Hannes gör något på datorn och Tyson sover.

Idag har vi varit och köpt nya pyjamaser till Liam, han växer så det knakar.
Och till Johannes köpte vi en skjorta så kläderna till på söndag är fixade, imorgon ska här strykas, handlas och bakas..
Jag fick ett par nya skor, så nu kan jag äntligen gå ut och gå ordentligt igen.

Börjar för övrigt bli ganska trött på Liams kräkande.
Jag får byta om på både honom och mig ett par gånger om dagen och när vi va iväg idag fick vi köpa nya kräk handdukar efter att han hade kräkt ner tre stycken!

Jag har också köpt nya barnskedar, tallrik och haklapp så vi är redo för smakportioner nästa vecka, det ska bli kul och se hur han reagerar på det :)

Nu blir det ett glas cola, på måndag tar jag tag i det igen he he




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0