Förkyld

Lilleman är fortfarande förkyld, snorigare än en hel karl.
Han skulle upp lite innan sju imorse och jag tyckte det va lika bra att gå ut i stora rummet och sätta mig, han brukar ju va så pratglad på morgnarna och jag tyckte att Hannes skulle få sova lite längre.
Liam åt och när han skulle rapa somnade han om på mitt bröst. Han sover fortfarande så jag får snällt sitta kvar här med kurrande mage :)

Igår va vi iväg och kollade på nya tv möbler, jag har tröttnat på dom gamla!
Nu vill jag ha ny lägenhet och nya tv möbler!
Så är det något som känner till en lägenhet som skulle passa oss, eller om ni är sugna på våra gamla tv möbler så är det bara att hojta till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0