Fredag

Har jag någon gång sagt att träningsvärk är skönt så tar jag tillbaka det nu!
Träningsvärk är inte skönt! Och finns det någon som säger det så har dom aldrig tränat hårt efter att ha varit en lat graviditetstjockis!
Fy bubblan! Mina ben och min höger arm kan jag stå ut med, men vänster armen, den som inte gjort många knop i sitt liv, den gör ingen nytta, bara ont!
Jag kan inte ens pela mig själv i näsan!

Nu har vi i alla fall morgonmys i soffan hela familjen, Hannes börjar halv 11 och jag har ingenting att göra idag, ska bara gå här hemma och vänta på att han slutar igen och då ska vi köpa ny tv, vår tv är visst för liten?!?
För att fördriva tiden ska jag bada Liam och kanske gå hem till mamma, hoppas hon har tid med mig idag :)

Och för övrigt så har inte jag gått ner ett enda gram på hela veckan!!
Motivation dödare den där jävla vågen!
Johannes sluta dricka cola och går ner massa hela tiden, jag sluta med allt och går inte ner ett enda jävla kilo!
Trött blir man!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0