Godmorgon

Godmorgon mina små kycklingar!
Nä, jag är inte alls på humör för att blogga. För jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, eller så är jag bara för trött för att tänka.
Liam sov jätte bra inatt, äntligen!
Igår va vi på familjeutflykt, Ullared fick det bli!
Parkering längst fram och INGEN som körde in i oss med kundvagnen inne på GKs, otroligt skönt att där inte va så mycket folk, för som sagt, jag är inte på humör!
Vi fick med oss en massa skit hem i alla fall, men barnkläderna är jag besviken på, där är inte alls mycket till pojkar!

Om en timme ska jag ner till kyrkan och få nycklar och larmkoder till söndag.
Det börjar bli dags att ordna det allra sista nu så det får jag väl göra idag.

Jag ska nog till vårdcentralen idag också, min man och mamma tvingar mig.
Dom säger att jag alltid väntar för länge med saker så det hinner bli värre än vad det borde, och så tog hon halsbölden som exempel.. Det va dock inte mitt fel att FEM läkare inte tog mig på allvar!!
Aja, vi får se vad jag gör, lite Alvedon så kanske man är smärtfri igen :)

Nu ska mini ha frukost och jag ska fixa nyllet så man ser anständig ut..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0