Hjärtat

Nu sitter jag här alldeles ensam ikväll igen, tur att jag har min fina Tyson som sällskap åtminstone!
Liam sover, han va helt slut efter ännu en lång dag på lasarettet och väla.
Igår kväll blev min man inlagd och jag börjar tvivla på att han någonsin kommet att bli bra, stackars gubbe!

Idag när han skulle ner på MR så åkte jag och lilleman till väla för att hitta en vårjacka till honom, efter att ha ränt i alla butiker med barnkläder hittade jag en till slut på Zara.

När röntgen va klar och Johannes va tillbaka på rummet så körde vi tillbaka till honom med godis och cola :)

Hoppas där finns något att göra och att han kan komma hem igen imorgon, vi saknar honom här hemma!

Nu ska jag äta jordnötter och glass, lite egentid utan att ha bett om det, då måste man ju få äta glass! :)



Kommentarer
Helena

Oj, vad har hänt? :(

2013-02-26 @ 22:30:48
URL: http://helenaskog.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0