Ikväll

Liam hade det bra hos mormor och morfar, han hade sovit det mesta av tiden i vagnen så pappa tyckte han va lätt att passa :)
Hela fyra timmar stod vi ut sen körde vi hem till dom och åt middag.
Jag tog Tyson och vagnen och promenerade hem och Johannes tog Liam och bilen och körde hem.

Nu sitter Johannes och söker jobb, ett himla gite men han vill tillbaka till lasarettet så vi får väl se hur det blir med det.
Liam fick smaka på morotspure idag, smaskens tyckte han, han gapade stort när skeden närmade sig.
Efteråt gymmade han, precis som vanligt. Jag gjorde dock misstaget att ta på honom en vit pyjamas idag, den är numera orange av uppkräkt morotspure!

Om ett litet tag ska jag natta pyret och sen är det mys med mannen resten av kvällen.
Jag ska nog skriva, klippa och klistra lite i Liams "första boken om mig" bok också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0