Indian

Sista lite onyttiga dagen idag, jag lyxar till det med potatis, köttbullar och brunsås och jordnötter till efterrätt!
Imorgon börjar jag på en stenhård sallads diet, då börjar jag även med träningen.
johannes är ledig i två dagar så han får va hemma med sjuklingen medan jag tränar!
Febern går upp och ner hela tiden, men Liam är ändå hyfsat glad mellan värven.
Jag känner efter tänder men får ingen reaktion när jag pelar på tandköttet, så det är förmodligen inte det heller!
Som BVC sa, han har ju lite att ta av! Och tur är väl det för han har aldrig varit så dålig på att äta som han är nu..
 
Vi har i alla fall precis lekt indian, det tycke Liam va jätte kul! Han gapar och låter så "slår" jag med handen över hans mun så han låter som en indian, jäääätte roligt om Liam får tycka till :) 
Det är så härligt att höra honom skratta, jag försöker innerligt att få med det på film så jag kan skicka det till mamma så hon kan få höra honom skratta på riktigt, älskar bebis skratt! Men varje gång jag plockar fram telefonen så slutar han med en gång och bara stirrar på telefonen, han tänker minsann inte va med på film!
 
Hade jag kunnat lägga in en video på bloggen så hade jag gjort det, så hade ni fått se min lilla indian :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0