Inte idag heller

Nej, Johannes fick inte komma hem idag heller, imorgon säger han, men vi får väl se!

Många har frågat mig vad som har hänt!
Och det har väl egentligen inte hänt något.
Johannes har diskbråck sen länge, han har blivit opererad och har efter det fått någon nervskada, den nervgrejen påverkar benet och av det har han fått "droppfot" så han får använda en benskena för att inte snubbla över foten som inte riktigt hänger med!
Jag skulle egentligen kunna skriva hur mycket som helst!
Men i korta drag - han har diskbråck, lite överallt i ryggen och nerver som spökar.

Så jag får sitta ensam ikväll igen!
För ett tag sen va jag inne och natta Liam, sen dess har han legat och pratat och sögit på händerna, jag hör honom ut hit, det låter så mysigt och jag vill bara gå in och äta upp honom!
Anyway, hoppas han somnar snart, så denna sletna morsan kan få vila huvudet och kroppen efter att ha gått runt med en 8 kilos klump hängandes på höften hela dagen.

God natt på er!
Nu ska jag läsa lite och om två timmar är det greys :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0