Kväll

Mycket glad för distriktsköterskan vi har på BVC. Imorse ringde hon och frågade hur det va med Liam, sånt gör mig glad! Inget påtvingat, utan bara för att kolla läget, snäll snäll :)

Nu ligger huliganen och gymmar, jag la honom på ryggen med huvudet på en kudde, nu ligger han på magen med fötterna på kudden..
Fortfarande förkyld med en gnutta feber men vi håller tummarna på att det inte blir värre!
Vi hade Chanel här ett tag innan Frida slutade jobba.
Jag hämtade henne från dagis så hon skulle slippa va där hela dagen och dessutom va ensam kvar när alla andra barnen gått hem.
Och ja, det är som dom säger! Små barn små problem, stora barn stora problem. Haha jävlar vad den tösen kan hålla igång, älskade hjärtat!
Hon fick ner sin 2,5 år gamla rumpa i bumbon.. Knappt så Liam får ner sin tre månader gamla rumpa i den he he

- började skriva detta inlägget vid 7 tiden, tradigt mycket jag kommer på att göra hela tiden, 10 bollar i luften..
Vi har spaklat, borrat i taket, diskat och massa mer, allt med Liam hängandes som en liten apunge på höften ❤

Nu sover pågasnöret och jag ska sätta mig och värva ner i soffan innan det är dax för mig att krypa ner i loppe lådan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0