Liten

Igår fick jag verkligen klart för mig att Liam har växt mega mycket, för en vecka sen vägde han 7830g och när han föddes vägde han 3338g, det är ju mycket skillnad när man ser på siffrorna, men när man har honom hos sig varje dag är det svårt att se att han växer så mycket.
Men igår va vi på BB och hälsade på Frida, Jan och lille Oliver.
Oliver vägde 3135 när han föddes, inte jätte mycket mindre än Liam, dom va också lika långa men gud vilken skillnad på dom nu, fyra månader mellan bara!
Först när jag höll Oliver i min famn kunde jag förstå att Liam faktiskt också va så liten från början, han passa perfekt på min underarm :)

När vi kom hem och vi skulle hålla kväll så blev vi istället tvungna att åka in till akuten, Hannes rygg som klabbar igen, dumma rygg som plågar min man!
Jag ringde hit Frida, min syster, så fick hon sitta barnvakt.
Liam sov så det va inte så svårt :)
Chanel är hos sin pappa i helgen, så på sin barnlediga helg fick hon va barnvakt he he
Jag är så glad att jag har den familj jag har, jag älskar allihop så himla mycket <3

Oliver Knutsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0