Morgonpigg

Av någon anledning tycker Liam det är helt okej att gå upp kl 5, jag håller inte med honom!
Och sen han fick vaccinet har han slutat sova hela nätterna.. Jag som va så stolt!

Han går och lägger sig mellan 7 och 8 och sen vaknar han 12 och äter, sen igen kl 5.. Jag är skit trött ju!

Fast Hannes har tagit honom två morgnar på rad nu, ändå har det aldrig varit så jobbigt att gå upp ur sängen som det va idag, 07,30, och det är ju sovmorgon!

Jag tänkte gå ut och gå idag, men jag orkar inte släpa ner den gamla vagnen från vinden och jag vill inte slita sönder den nya i snön :) så jag skiter helt enkelt i det!
Liam somna i soffan istället, han ligger på magen.. Vet inte riktigt hur jag känner för det men han verkar sova gott i alla fall!

Annars blir det lugnt idag, Johannes börja jobba igen efter fyra dagars ledigt!
Tråkigt när han börjar jobba igen, jag tycker om att ha honom hemma..
Ikväll blir det body pump och efter det bjuds det på köttbullar hos svärmor.
Så ikväll blir det en sen kväll för Liam eftersom vi inte kommer va där förrän halv 7 tidigast.
Annars är allt som vanligt.
Tempen har sjunkit, skorvet blir mindre..

Äh, ger upp nu! Vet ju inte vad jag ska skriva! He he



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0