Skakis

Idag har vi varit på föräldraträff igen, Liam tycker det är jätte roligt att titta och lyssna på andra bebisar.
Efter det åkte vi och hämtade Malin och så körde vi och hämta en ny skakisstol, den andra gick sönder igår..

Igårkväll va jag så trött så jag orkade inte stanna uppe och kolla på greys anatomy, spelade in det och gick och la mig istället.
Imorse när vi gick upp satt jag igång det men någonting har hänt för hela avsnittet blev inte inspelat, det slutade mitt i en super spännande mening, vips, så va det över! Kul!
Nu måste jag vänta till på söndag för att kunna se det!!!

Liam tycker det är lika spännande att äta sin haklapp som att äta gröten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0