Täppt

Dom senaste fyra månaderna har jag bombarderat min instagram med bilder på Liam, det är ingen tvekan om vad jag gör om dagarna!

Undra om mina följare blir besvikna he he.
Innan va det bara Tyson och nu är det bara Liam!

Idag kommer bli en lång dag, det känner jag på mig!
Jag och Liam har inte sovit så mycket inatt tack vare hans genomtäppta näsa och nu har vi varit uppe sen halv 6 och den lilla huliganen är fortfarande vaken.
Vi ska tvätta kl 12, får se hur det går, det är ju inte så himla lätt att släpa på Liam och all tvätt..

Hannes är hemma redan kl 14 idag, älskar såna dagar!

Utöver att vara trött och tvätta så har vi inget annat planerat idag.

Min fina familj ❤



Kommentarer
Saraah

Vad heter du på insta? :)

2013-02-20 @ 08:56:58
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Malein

Hade han inte varit så söt som han är hade det varit tradigt att kolla din insta ;) men han är ju världens sötaste unge så det går alltid att se bilder på honom ^^

Svar: Haha stackars mina följare ;)
Denice

2013-02-20 @ 09:32:14
URL: http://maleinsasa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0