2013

Godmorgon alla tröttisar, själv så åkte vi hem 24.20 igår och sov sött vid halv två.
Det va evigheter sen vi va vakna så länge men vi hade en mysig nyårsafton i alla fall.
Vi firade lugnt och sansat hemma hos mina föräldrar med mina kusiner och två av mina fina syskon.
Liams första nyår och han verkade ha roligt, va vaken på 12 slaget och tyckte alla fina färger från raketerna va ganska spännande, självklart stod vi i fönstret och tittade!
Vi har ju som ni vet Tyson också att tänka på, han skötte sig bra, blev lite stirr sista rundan innan 12 då alla ungar va ute och smällde smällare. Han kissade och sen gick han hem igen, nyårsafton är en av dom få dagar jag faktiskt använder koppel på honom, jag hade aldrig förlåtit mig själv om han hade blivit rädd och sprungit bort!

Värre va det med Daisy, mamma och pappas ena hund.
Hon är jätte rädd för raketerna, det tog min pappa 5 minuter att få ut henne genom dörren när det va dags för kvällsrundan, och då va klockan inte mer än sju. Stackare.

Denna nyårsaftonen va den bästa på många år.
Och det tack vare min lillebror, Anton.
Vi har alltid haft super bra kontakt men det senaste året har inte varit sig likt men igår va han med hela kvällen.
Vi hade som vanligt skitkul ihop och Liam tycker han är jätte rolig, ler med hela huet så fort han ser honom :)

Nu har mitt smal år börjat i alla fall, men nej, jag kommer inte sluta med godsaker helt, bara ett tag framöver nu så att jag blir av med söt suget.
Ska ställa mig på vågen lite senare idag, och sen ska det bara gå neråt!
Har skitdålig karaktär, men en piska på ryggen så ska det nog fan gå.
Man mår ju dåligt av att inte komma i sina gamla kläder, nu ska det bli ändring på det!
I februari SKA mina jeans på och jag SKA ha en klänning som sitter fint på Liams dop.
Och sen ska jag även kunna visa mig på stranden till sommaren utan att skämmas haha.

God jul, gott nytt år och god fortsättning och allt vad man nu säger!
Hoppas att er kväll va precis så som ni ville och att ni får ett bra 2013 ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0