3/1

Det är inte likt mig att låta bloggen va ifred såhär mycket, och ändå har det inte hänt mer dom senaste dagarna än vad det brukar.
Har haft mega ont i huvudet i flera dagar bara men det gick över idag när jag drack en energi dricka. Bara så ni vet!

Jag och lilleman har varit på äventyr med mamma idag, vi va bl.a på Bil partner där Liam provkörde vår framtida bil, han gilla den!
Och sen va vi på Maxi, jag skulle skriva på nytt anställnings bevis bara för att Maxi bytt ägare, sagt och gjort!
Handlade för 170 riksdaler men ändå har det aldrig tagit så lång tid för mig att handla där, var och varannan människa ville gulla lite med mitt hjärta och sen åt han och kollade på tvn inne på kontoret.

Annars har vi bara varit hemma idag.
Liam sov middag till kl 18 så han va ju inte trött när det egentligen är läggdags 19.00, så han fick va uppe och mysa till 20.00 istället, beställde en ny huvudkudde till honom.
Hon på BVC rekommendera en sida som hette Minimundus.se, dom skulle tydligen ha bra grejer.. Bättre än IKEA hoppas jag!

På tal om IKEA så ska vi dit imorgon, måste ha ny blöjpappesskorg eftersom min kära man sparka iväg den gamla när han tyckte den va ivägen, locket flög av, det är dessutom helt buckligt så jag undrar om han inte hoppat på det lite också ;)
Ja, vi får ju hoppas att Liam får humöret och tålamodet från mig he he.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0