Fest

Ikväll har vi provbakat cupcakes, i mitt huvud så skulle det smaka jätte bra, men i verkligheten blev det skit äckligt!
Aja, skam den som ger sig! Jag ska nog komma på något nytt GOTT recept :)

Nu är vi i alla fall färdiga med bakandet för idag och har slängt oss på soffan, det tog inte många minuter innan Hannes sov så nu sitter jag här och känner mig ensam..
Grannen har fest och jag kan höra varenda ord som sägs, och då ska vi inte ens snacka om musiken!
Som tur är så sover Liam i andra sidan av lägenheten och där hörs det inte lika mycket.
Han har i alla fall sagt att dom ska va ute vid 10 tiden, så dom har ett par minuter på sig!

God natt på er mina små kycklingar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0