Fika

I förmiddags köpte jag med mig bullar och gick hem till Malin och Mikael och fika, stannade inte jätte länge eftersom Liam va lite gnällig, han blir lätt det när han inte får sova ordentligt.
Deras hundar är inte så vana vid bebisar så dom ville gärna hälsa på honom så han vaknade och sen vägra han somna om igen..
Han va vaken tills jag gick igen, hade gått 5 meter och då somnade han, busunge!

Nu ligger han i vår säng och sover, jag vill inte väcka honom så disken får vänta.

Johannes skulle visst jobba över en timme idag, så kunde han gå tidigare imorgon.
Tur för honom att jag inte hade maten färdig kl 2 när han vanligtvis slutar!

Som igår! Gud så irriterande!
Jag stod och lagade mat, spagetti och köttfärssås.
Jag visste att stekjärnet skulle ge upp snart men inte fan tänkte jag att hela köttfärsen skulle bli full med små teflon bitar, det kunde vi ju inte äta!
Så går det när man väntar in i det sista med att köpa nytt stekjärn!
Så det fick bli hamburgare från grillen till middag istället.

Ska snart gå och gräva lite i frysen och se vad jag kan slänga ihop till middag idag, vi fick ju köpa nytt järn igår så nu kan jag laga mat utan teflon igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0