Igår

Igår va det tvätt och städ som stod på schemat, såklart lyckades Liam inte sova middag riktigt ordentligt så vid 1 tiden va han så trött och gnällig så jag packa ner honom i vagnen och gick istället.
Tvätt och städ fick vänta men jag fick handlat i alla fall, också ett nödvändigt ont!

På eftermiddagen kom Frida, (Johannes kusin, inte min syster) och Jan på kaffe och kaka, satt och snacka och mös med Liam.
7 veckor kvar till deras lille knodd kommer och då är Liam lite mer än fyra månader.
Jag tycker han är liten nu, men tänk så stor han kommer va jämfört med en nyfödd.

Natten har varit bra, miniman somna lite innan nio och när jag vaknade halv 4 så va jag tvungen att gå upp och kolla på honom, han hade fortfarande inte vaknat och sov som en stock men en timme senare vakna han, åt och somna igen sen vakna han halv 8.
Och tur va väl det för Johannes hade stängt av sin klocka och somnat om igen, han börja jobba 8!

Nu sitter jag och äter frukost och Liam sover, undrar vad vi ska hitta på idag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0