Jäkta

Och så har vi det här med tålamodet.
Jag fick ett sms av Johannes lite över 8 imorse och i det stod det

-Det var inte långt ifrån att jag kastade cykeln. Nu står den låst vid brandstation, kommer aldrig hämta den igen.

Det va visst jobbigt att cykla, bättre att gå haha tröghue <3

Vi måste ta hem min andra cykel från mamma och pappa och laga den!
Jag och Liam måste ju kunna cykla våra ärenden sen när det är lite varmare ute.

Min mage tar kål på mig! Jag har såå mycket att göra men jag är helt slut, dessutom så vaknade Liam inatt också..
Jag springer runder som en guttapark här hemma för att hinna bli klar med allt i tid, jag avskyr för övrigt att ha tider att passa!
Bilen ska till doktorn idag, hoppas den blir godkänd :)
Sen ska jag och mamma till väla och lite såna roliga saker, ska göra ännu ett tappert försök till att hitta något att ha på mig till dopet..

Annars har jag krympt 1 1,2 kilo, mycket stolt!



Kommentarer
Saraah

Wihoo! Se, de går!! :)

Svar: Yeey, måste va tack vare salladen och äggen ;)
Denice

2013-01-25 @ 10:21:21
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Malein

Vad är en guttapark!? xD

Svar: Det skulle väl egentligen ha stått en guttaperka... Och det är ett gummimaterial som man gjorde golfbollar av 1848, som studsar, studsboll typ.. Flyger runt såsom jag springer runt.. U get it? :)
Denice

2013-01-25 @ 20:15:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0