Kallt

Natten va lika underbar som gårdagens, eller nej, den va bättre!
Liam vaknade 06.30, så skönt att få sova!

Idag har vi i vanlig ordning varit ute och gått, fyfan vad det va kallt! Gjorde ont i köttet på mig men Liam hade det bra i vagnen :)
Sen har jag bara städat och nu har jag så himla ont i huvudet.. Trött är jag också

Lillen ligger framför mig i soffan och suttar på flasknappen, ser lite roligt ut!
Han kan inte bestämma sig för om han ska sova eller inte, jag tycker han ska sova lite, bara massa gnäll när han är trött ju.

Och idag vill jag bara gå till ICA och trycka in allt lösgodis i flabben!
Tappar ju för fasiken motivationen när jag bara gått ner 6gram på en hel vecka, så besviken!
Det kommer ju ta en evighet att va nere på startvikten om det ska gå i denna takten!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0