La poste france

Hemma efter en lång promenad i ett dimmigt Höganäs.
Idag fick Tyson stanna hemma för jag skulle in och handla också, och jag låter inte honom stå bunden utanför ICA, som ligger bredvid Långaröd, som invaderats av ett sorts folk.. Ja, ni förstår var jag vill komma va?
Jag vill ha kvar min Tyson! :)

När vi kom hem hittade jag ett brev till Liam i lådan, ett brev från Frankrike.
Från hans farfarfar.
Han kan ju inte läsa än så jag fick läsa för honom, nästan så att man blev tårögd av brevet.
Där stod bland annat "Det känns så bra att jag har fått hålla dig i mina armar, se dig sova tryggt i min famn, du är fortsättningen av mitt liv som snart är slut".
Och så va där fotografier på honom och Liam tillsammans.
Tänk vad roligt för Liam att kunna läsa det brevet sen när han blivit stor.

Nu ska jag göra iordning en smoothie, bättre mellanmål än en kaka eller ett choklad! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0