Lördag

Och så va det lördag igen, mannen börjar jobba varannan helg, så himla tråkigt!
Idag börja han inte förrän halv 1 så vi fick gjort en massa nödvändiga saker innan, som storhandla, betala räkningar, tvätta och städa undan lite.
Allt går så mycket snabbare när Johannes busar med Liam så jag kan koncentrera mig på det jag håller på med.

Nu ska jag äta frukost, man kan ju inte hinna med allt!
Och äta passar jag på att göra när mini sover :)

Allt är så gott som köpt till dopet, bara maten kvar och som tur är har jag min mamma till hjälp med det, världens bästa mamma ❤



Kommentarer
Sarah

åh, fina killen :)

2013-01-26 @ 22:21:59
URL: http://saarahnielsen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0