Lördagsgodis

Att låta bli godis gick ju inte så himla bra, här sitter vi med en stor godisskål på bordet, dock så tröttnade vi på det efter några bitar så jag skulle utan problem kunna gå och hälla ut allt i papperskorgen!
Jaja, på lördagar är det ok!

Liam ligger och sov och vi sitter och tittar på AFV, väntar på att jurassic park ska börja, tråkigt!
Men vad gör man inte för sin kära när han alltid tittar på mina College/romantik/komedi filmer med mig, ibland får väl han också bestämma, ibland ;)

Idag har vi varit på saluhallen och kollat lite, Goggo hade aldrig varit där och så åt jag världens godaste negerboll!
Snygga kläder är där också men såå dyra!
För dyra för min föräldraledighets ekonomi i alla fall :)

Undrar fall man får några semesterdagar fast man är föräldraledig förresten, någon som vet?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0