Mamma ❤

Det blev lite frukostmys med mamma och sen väla på det, och jag hittade massa kul jag ville ha.. Fast jag får ju snällt vänta till räkningarna är betalda och tills vi har allt till dopet, här skiter vi minsann inte pengar :)

Liam har blivit lite gnällig och fått lite feber efter sprutorna men lite Alvedon gjorde susen så jag fick till och med ett par leenden och lite snack innan det va läggdags.
Nu sover han gott och jag och Hannes sitter med våra telefonen i varsin hörna i soffan, romantiskt :)
I helgen har vi lite lösa planer om att gå ut och äta, farmor ska förmodligen va barnvakt så vi kan få ägna all vår tid åt varandra, det behöver man få lov att göra ibland!

Snart är det Hollywood fruar på tv, det kan man ju såklart inte missa!
Och imorgon ska jag på body pump, SKA på body pump!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0