Sååå stolt

Liam har sovit hela natten, från 20.30 till 05.45!
Lagom stolt mamma!! :)

Nu sitter vi i soffan och kollar på Nyhetsmorgon, eller jag kollar, Liam somnade nyss om igen.
Och Tyson kräkte precis, han har ätit dåligt nu igen..

Nu tänker jag tjata igen, men gud så fort min lillkille växer, jag kan inte smälta det!
Han blir 12 veckor idag och i förrgår började vi använda storlek 4 i blöjor, 4!!!
Vi får se om han kan ha den storleken i mer än en månad nu då, det är ju after all till och med 14kg!
En dam sa att en bebis ska väga 3x sin födelsevikt när den är 1 år, vilket betyder att Liam då skulle väga 10 014g när han är 1..
Om han växer i denna takten så väger han mer!
Skit snack, en bebis som väger 1500g när den föds ska då väga 4500g när den är 1, verkar ju inte lite konstigt då det finns barn som föds och väger 4500g eller mer!

Nejdu, det tror jag inte på!

Jag hörde Johannes väckarklocka från sovrummet för ett tag sen men än så länge har jag inte sett honom gå upp.
Tror jag får ringa in till sovrummet och väcka honom, igen! :)



Kommentarer
Saraah

Gud vad skönt :) längtar tills Lias också kan sova så länge, hehe. :)

Svar: Jo, fast jag är lite rädd att det bara va en engångsföreteelse! Vi får se inatt :) håll tummarna för mig så håller jag tummarna för dig hehe :)
Denice

2013-01-15 @ 12:39:44
URL: http://saarahnielsen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0